مجله پزشکی

نکات ناب پزشکی

مجله پزشکی

نکات ناب پزشکی

کاشت ابرو چیست؟

هزینه تقریبی کاشت ابرو | تخمین قیمت کاشت ابرو در بهترین کلینیک تهران

کاشت ابرو روشی است که در آن فولیکول های مو به ناحیه ابرو منتقل می شود. هدف از کاشت موی طبیعی رشد موهای جدید از این گرافت ها و دادن ظاهری پرتر به ابروهای شماست.

کاشت ابرو یا کاشت ابرو فرآیندی است که در آن ابتدا موهای دو طرف گوش برداشته می‌شوند. از آنجایی که موهای اطراف گوش نرمتر و شبیه موهای ابرو هستند، از این قسمت از موها استفاده می شود و در امتداد ابروها کاشته می شود.

کاشت ابرو مانند کاشت مو است و بعد از چند روز موهای کاشته شده می ریزند و حدود سه ماه بعد موهای ابروی جدید جوانه می زند و بعد از 9 ماه بعد از کاشت ابرو موهای ابرو می ریزد. پر و کامل باشد

علل ریزش ابرو چیست؟

لازم به ذکر است که در خانم ها، شایع ترین دلیل مراجعه به کاشت ابرو، نازک شدن ابروها به دلیل برداشتن زیاد است. در آقایان، شایع ترین دلیل مراجعه به کاشت ابرو، کاهش تراکم قسمت های انتهایی ابرو به دلیل افزایش سن است.

عوامل متعددی در ریزش ابروها دخیل هستند، از جمله کم کاری تیروئید. عامل دیگر برداشتن بیش از حد ابرو توسط فرد یا برداشتن بیش از حد آن است که می تواند منجر به از دست دادن برخی یا تمام موهای ابرو شود.

علاوه بر این، جراحات، تصادفات، درمان سرطان پوست یا جراحی ابرو از دلایل ریزش موی ابرو هستند. برخی از افراد با ابروهای نازک به دنیا می آیند و برای دستیابی به ابروهای ضخیم تر و پرپشت تر، کاشت ابرو را انتخاب می کنند تا به درستی چشم های خود را فریم کنند و چهره و چشم های جذاب تری داشته باشند.

با این حال، قسمت پایینی ابروها، به دلیل هر یک از موارد فوق، بهترین راه برای داشتن ابروهای پرپشت، کاشت ابرو است.البته امروزه روش های مختلفی مانند خالکوبی، خاراندن، استفاده از مداد ابرو و سایر روش های مشابه برای صاف کردن ظاهر ابروها وجود دارد، اما به طور طبیعی نمی توانند آنها را ضخیم کنند.

طبیعی بودن نتایج تکنیک های زیباسازی برای همه متقاضیان مهم است و این امری است که در کاشت ابرو به خوبی می توان به آن دست یافت. با کاشت ابرو به راحتی می توانید ابروهای پهن و طبیعی داشته باشید.

مزایا و معایب کاشت ابرو

 کاشت موی جدید کاشت ابرو نتایج طبیعی دارد زیرا از موهای طبیعی خود شما گرفته شده است.

یکی دیگر از مزایای کاشت ابرو این است که نیاز به آرایش ابرو را کاهش می دهد.

همچنین ممکن است چندین ماه طول بکشد تا فولیکول های جدید شروع به رشد کنند تا کاشت ابرو کامل انجام شود.

برای کاشت ابرو، کوتاه کردن منظم و کاشت مناسب در جهت صحیح ضروری است.

کاشت ابرو توسط یک تیم حرفه ای و معمولا در یک جلسه انجام می شود.

فردی که تحت عمل ترمیم و کاشت ابرو قرار می گیرد مشکل جدی نخواهد داشت.

اگر دستورالعمل ها و مراقبت های توصیه شده توسط پزشک و کلینیک عصر جدید را رعایت کنید، ابروهایی زیبا، پرپشت و ماندگار خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد