مجله پزشکی

نکات ناب پزشکی

مجله پزشکی

نکات ناب پزشکی

هایفوتراپی چیست ؟

HIFU یا HIFU مخفف سونوگرافی با تمرکز بالا است. هایفو روشی نسبتاً جدید در درمان زیبایی برای سفت کردن و لایه برداری پوست است که بدون درد و غیر تهاجمی است و می تواند جایگزین کرم های صورت شود.

سونوگرافی از اولتراسوند استفاده می کند. یعنی همان امواجی که در دستگاه تصویربرداری استفاده می شود. اما در هایفو، این امواج انرژی را روی لایه‌های خاصی از پوست متمرکز می‌کنند و تولید الیاف کلاژن را تحریک می‌کنند.

 کلاژن مسئول تقویت عضلات بدن از جمله پوست است. بنابراین پوست ما را تقویت می کند و چین و چروک ندارد.

هیپنوتیزم درمانی سال هاست که برای درمان تومورهای سرطانی استفاده می شود. استفاده از این روش درمانی زیبایی برای اولین بار در سال 2008 مطرح شد.

هیپنوتراپی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال 2009 با استفاده از اکستنشن مژه تایید شد. در سال 2014، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک های اطراف گردن و بالای سینه تایید کرد. به دلیل جدید بودن این درمان، برخی از کاربردهای آن هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته است، اما شواهدی مبنی بر آسیب یا آسیب رساندن به کاربردهای مختلف هیپرترمی وجود ندارد و این روش برای جراحی زیبایی بی خطرتر است.

اگرچه بسیاری از آزمایش‌های بالینی درمان هایفو انجام نشده است، اما مطالعات کوچکتر نشان می‌دهد که این درمان در لیفت صورت و بهبود ظاهر چین و چروک ایمن و موثر است. افرادی که این درمان را دریافت می کنند می توانند پس از چند ماه نتایج خوبی را مشاهده کنند. شما در معرض خطرات و عوارض جراحی زیبایی و زیبایی نخواهید بود.. بهترین هایفوتراپی ترانه طب را از دست ندهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد