مجله پزشکی

نکات ناب پزشکی

مجله پزشکی

نکات ناب پزشکی

افرادی که نمی توانند از پلاسما جت استفاده کنند چه کسانی هستند؟

استفاده از پلاسما جت بینی  ترانه طب مانند هر روش و روش دیگری برای برخی افراد محدودیت هایی دارد. قبل از هر کاری بهتر است با مواردی که این روش را برای افراد غیرمجاز می کند آشنا شوید.
اگر افراد نمی توانند از این روش برای رفع مشکل خود استفاده کنند، بهتر است به دنبال روش های دیگر باشند، در غیر این صورت مسئولیت تمام مشکلات بر عهده خود فرد است. در زیر لیستی از افرادی که توسط دماغه پلاسما جت ممنوع شده اند آمده است:
افرادی که بیماری زمینه ای دارند.
افراد مبتلا به بیماری های خاص هرگز نباید قبل از اطلاع دادن به متخصص به دنبال پلاسما درمانی بینی باشند، زیرا مشکلات کوچک و بزرگی که برایشان پیش می آید تنها یک طرف ماجرا خواهد بود. به عنوان مثال، افراد مبتلا به سرطان نباید تحت درمان پلاسما بینی قرار گیرند.
عدم وجود ایمپلنت فلزی در بینی
در برخی موارد افرادی که دچار شکستگی استخوان بینی هستند برای درمان این دسته از افراد از ایمپلنت های فلزی استفاده می کنند. افرادی که به هر دلیلی در بدن یا بینی خود ایمپلنت فلزی دارند نمی توانند از پلاسما درمانی بینی استفاده کنند. رعایت نکته قبل می تواند سلامت فرد را حفظ کند و از بروز مشکل جلوگیری کند.
از پلاسما درمانی بینی در دوران بارداری یا شیردهی خودداری کنید
زنان باردار نیز در استفاده از پلاسمای بینی منع مصرف دارند. علاوه بر این، پس از بارداری، زنان در دوران شیردهی نمی توانند از پلاسما جت بینی استفاده کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.
سن در جت های پلاسما مهم است
مورد دیگر مربوط به سن افراد است و زمانی که فرد زیر 18 سال است نمی تواند از بینی پلاسما جت استفاده کند..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد