مجله پزشکی

نکات ناب پزشکی

مجله پزشکی

نکات ناب پزشکی

کاربرد فرکشنال RF چیست؟

از کاربردهای فرکشنال ترانه طب در این مطلب حرف می زنیم:
دستگاه های فرکشنال RF در موارد زیر استفاده می شوند:
سفت کننده پوست: از کاربردهای اصلی این ابزار سفت کننده پوست و درمان پوست های حساس می باشد. دستگاه فرکشنال RF یک پوست طبیعی ایجاد می کند. در واقع با این ابزار می توان پوست حساس، افتادگی پلک و ابرو را بدون نیاز به جراحی درمان کرد.
درمان چین و چروک و خطوط روی پوست: این ابزار در درمان چین و چروک پوست و رفع چین و چروک دور چشم و چین و چروک یا چین و چروک بسیار موثر است. اگر می خواهید از شر چین و چروک های پوست خلاص شوید، از دستگاه RF فرکشنال برای درمان چین و چروک استفاده کنید.
رفع شلی ناحیه لگن: یکی دیگر از کاربردهای مهم دستگاه های آر اف فرکشنال سفت کردن و لیفت کردن پوست ناحیه باسن است. پس از استفاده از این دستگاه، پوست چانه و فک سفت شده و صورت فرد بزرگ می شود.
سفت کردن پوست گردن: اگر پوست گردن شما را آزار می دهد، پوست گردن خود را با دستگاه RF درمان کنید. زیرا این ابزار برای سفت کردن پوست گردن خوب است!
درمان قارچ و قارچ: یکی دیگر از کاربردهای این ابزار درمان آکنه، اسکار و آکنه است. این ابزار زخم های عمیق را التیام می بخشد. همچنین جوش های پوستی را درمان می کند.
پلک های باز را کاهش می دهد: شکستن پلک ها و کنترل چربی روی پوست میزان جوش ها و لک های روی پوست را کنترل می کند. این ابزار در درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و در درمان منافذ پوست موثر است.
درمان تعریق زیاد: یکی دیگر از کاربردهای جالب دستگاه های RF، درمان تعریق زیاد است که به کنترل غدد عرق کمک می کند و از تعریق زیاد و بوی بد بدن جلوگیری می کند.
تسکین دهنده پوست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد